top of page

אתה צריך ביקורת כדי להצליח!

הצלחה בדרך כלל נקבעת בכמה תשומת לב אתה יכול למשוך לעצמך, למוצר שלך, לתפקיד שלך למה שאתה מקדם או עושה ולרעיונות שלך.

כשאתה מגיע לכמות הנכונה של תשומת לב, אתה תמיד תמשוך ביקורות, סקפטיות ושנאה.

למרות שרק לעתים רחוקות אנחנו חושבים שביקורת היא חיובית, חייב להתחיל לצפות אותה מראש כשאתה מנסה "להוציא את עצמך החוצה" או למשוך תשומת לב.

אתה יכול להיות הדי ג'יי הכי טוב בעולם, אבל בלי כמות מספיקה של תשומת לב מהסביבה, אף אחד לא יידע זה. אתה יכול לרצות מאוד להיות בזוגיות, אבל בלי להשקיע מאמץ בחיפושים, אתה תחכה forever.

לכן במצב הזה אתה צריך למשוך את תשומת הלב של הסביבה שלך לערך שאותו אתה באמת נותן ולגרום להם להבין שזה בעל ערך אמיתי וייחודי.

הדבר הראשון שקובע הצלחה הוא כמה תשומת לב אתה יכול למשוך אלייך או אל הרעיון שלך!

הבעיה בלמשוך תשומת לב ו"להוציא את עצמך החוצה" מתחלקת ל-3 חלקים:

1. לעשות מספיק פעולות שבסוף יביאו את התשומת לב ו"יוציאו אותך החוצה"

2. לדעת איך לטפל בביקורתיות שלילית שבאה בעקבות תשומת הלב מתמשכת

3. היכולת למשוך עוד תשומת לב, למרות ההתקפות

כל האנשים המוצלחים בהיסטוריה, בכל התחומים, שהצליחו למשוך את תשומת הלב של הסביבה אליהם, אל המוצר שלהם או הרעיון שלהם, היו נתונים תחת התקפה של ביקורת שלילית והתקפות שנאה. אפילו אם תחזור לתקופת התנ"ך - כל מי שבאמת הצליח למשוך את תשומת הלב של העולם, הותקף! אין יוצאי דופן.

אני אישית עשיתי המון "באז" כדי להעלות את המודעות לגביי ולגבי התוכן שאני מציע בעזרת וידאוים, בלוגים, מאמרים שאני כותב לגורמים שונים, הרצאות, סדנאות, מכירות, פגישות אישיות, וובינרים או הופעה במדיה. אני בחיים לא מאט את הקצב ויוצר את ה"חדשות" שלי בכל יום מחדש. בעוד שהמסר שלי עזר לעשרות אלפי אנשים בישראל ובעולם, יש לי מבקרים ושונאים שיורדים על כל מה שאני אומר או עושה. ההתחייבות להתגבר על כל ביקורת ולהמשיך למשוך תשומת-לב למה שאני עושה תרמו לי להיות איפה שאני היום, בתור אחד האנשים המוכרים בתחום שיפור הביטחון העצמי בישראל.

זכור את הנקודות החשובות האלה לגבי ביקורת והצלחה:

1. תשיג כל כך הרבה תשומת לב כך שאתה מתחיל לקבל ביקורת

2. תתעלם מהביקורת ותמשיך להשיג אפילו עוד תשומת לב

3. הביקורת תעלה לגבהים חדשים, אפילו לשקרים, שבסופו של דבר יגיעו לרמה גבוהה מאוד של תשומת לב

4. לעולם אל תתקיף את השונאים או המבקרים

5. תמשיך להשיג יותר תשומת לב, תתעלים מהמבקרים, עד שזה נהפך להערצה, כשבנקודה הזאת השונאים יתקדמו הלאה ויבחרו להם טרף אחר.

לצערי הרב, כמעט תמיד ביקורת לא ניתנת מתוך מטרה לעזור באמת. מתי הייתה הפעם האחרונה ששמעת ביקורת שהציעה גם פיתרון אפשרי?

ודבר אחרון, ה"שונאים" לא באמת שונאים אותך. הם בדרך כלל מקנאים וחשים מאויימים מההצלחה שלך. ככל שאתה מקבל יותר תשומת לב, הם נזכרים יותר בכמה הם פחות מוצלחים ממך, או בחוסר רצון שלהם לעשות את מה שצריך כדי להצליח! כיום, בעזרת הרשתות החברתיות שנותנות לכל אחד במה משלו, יש לכל אחד היום אפשרות לבקר או לרדת על כולם ואז להתחבא מאחורי מסך המחשב או הפלאפון. אם אותם אנשים היו משקיעים את הזמן שלהם בלקדם את עצמם במקום לשנוא, הם היו מרוויחים הרבה יותר.

תגובות שליליות הן כל כך צפויות שאתה צריך להשתמש בהן כסימן לכך שאתה מתחיל למשוך את הכמות הנכונה של תשומת לב.

הדרכות נוספות

bottom of page