top of page

אתה צריך ווינרים, לא "אחוקים"

אם הייתי לוקח את 5 החברים הכי טובים שלך והייתי בודק את המצב הבריאותי, הכספי והזוגי שלהם, אני יכול להבטיח לך שלפחות 2 מהם תואמים למצב שלך בחיים – הכספי, הבריאותי והזוגי.

אתה לא צריך "אחוקים" בחיים שלך, אתה צריך ווינרים – תותחים.

זה בגלל שאנשים נהפכים למי שהם מסתובבים איתם.

אתה נכנס לבר ורואה 4 או 5 רוכבי אופנועים לבושים אותו דבר, בנדנות על הראש, קעקועים בשתי הזרועות וכולם שותים את אותו סוג בירה. רוב הסיכויים שהם גם מרוויחים אותו דבר. הם חברים בגלל שיש להם תחומי עניין דומים – "אחוקים".

אתה נכנס למפגש נטוורקינג ברמה גבוהה, בהזמנה מראש בלבד, ואתה תראה אנשים לבושים אותו הדבר, לובשים חליפות מרשימות, תספורת נקייה ומסודרת, שותים מה שהם אוהבים. רוב הסיכויים שהם מרוויחים אותו הדבר. הם שם בגלל אותו תחום עניין – הצלחה.

באיזה קבוצה היית רוצה להיות?

כשאתה חושב על לשפר את עצמך, ועל יצירת מטרות חדשות ענקיות, גדולות ושוות לעצמך, אל תקיף את עצמך עם מה שנוח או בקו האופקי שלך – אתה צריך ללכת בקו אנכי – לעלות למעלה.

מישהו עם חגורה שחורה לא לומד אצל מישהו עם חגורה לבנה. אתה חייב להיות בקשר עם אנשים שיותר טובים ממך במה שאתה רוצה להיות יותר טוב בו. הניסיון, החוכמה והעצות שלהם יכולים לשפר אותך. שאף לקשרים עם אלה שמעליך. אלה שנמצאים במקום שאליו אתה רוצה לטפס.

דרך מעולה להשיג ביטחון עצמי גבוה יותר ולשפר את עצמך היא להיות בקבוצה של ווינרים שנפגשים לפחות פעם בשבוע – אנשים שרוצים צמיחה וגדילה בחיים, שרוצים לממש את הפוטנציאל שלהם. אתה צריך דרך מסויימת להתחבר עם ווינרים בחיים, אלה שיודעים יותר, עשו יותר, יש להם יותר, יוצרים יותר, חולמים יותר ממך. האנשים האלה יכולים ללמד אותך ולהוות דלק בשבילך כדי לעלות לרמה הבאה.

עדיף להקיף את עצמך באנשים הנכונים מאשר להיות מוקף ב"אחוקים". הקף את עצמך בקבוצת מאסטרמיינד או קבוצת נטוורקינג ותקווה לסיים איתם מהר כדי לעבור לקבוצה הבאה של ווינרים.

אם היית רוצה להקיף את עצמך בקבוצת נטוורקינג כזאת שתלמד אותך לפתח ביטחון עצמי בכל תחום בחיים, אני עכשיו מציע - לזמן מוגבל בלבד – קבוצת מאסטרמיינד שתעזור לך לעשות בדיוק את זה - סדנת ביטחון עצמי גבוה – בה אנשים כמוך, ווינרים שנחלמים ולומדים איך לשפר את המיומנויות שלהם מכל הארץ מגיעים ועוברים הכשרה אינטנסיבית על פיתוח ביטחון עצמי והצלחה. הירשם היום לסדנת ביטחון עצמי גבוה באמצעות תקשורת יעילה!

ואם הווינרים שמסביבך נהפכים ל"אחוקים", אתה צריך לשנות הילוך ולעלות גבוה יותר.

תצליח ותקיף את עצמך בווינרים.

דון שאול


הדרכות נוספות

bottom of page