top of page

תהייה אידיוט עם אנשים ובחיים

המילה "אידיוט" מגיעה מלטינית, השתמשו בה כדי להגדיר את האדם הממוצע הלא מחונך, שלא ראה עולם. זאת מילה שמשתמשים בה כדי לגרום למישהו להרגיש רע, להרגיש שהוא פיספס משהו ש"כולם יודעים!".

כולנו הרגשנו ככה באיזושהי נקודה בחיינו. אם אי פעם קרה לך שחלמת שאתה מול קבוצה של אנשים ופתאום אתה מבין שאתה עירום, אז אתה יודע איך מרגיש - להרגיש אידיוט. נתפסת – תרתי משמע – עם המכנסיים למטה. אנשים צוחקים עלייך ואתה קופא במקום.

הנה החדשות הטובות: כולם מפחדים שהם ייחשפו, לא ייראו טוב, ייתפסו כחלשלושים, או כשהם לא מוכנים.

הרבה פעמים אנחנו יודעים, אינטואיטיבית, שמשהו רע יקרה, אבל לא עושים עם זה כלום מסיבה כלשהי. ידעת שאתה לא צריך לצאת לפאב באותו לילה, אבל עדיין עשית את זה, וכשנקלעת למכות, הרגשת אידיוט כי לא הקשבת לאינסטינקטים שלך.

הרמה שבה אתה מפחד להיות אידיוט זאת הרמה שבה אתה מחפש אצל אחרים את הערך העצמי שלך.

אם אתה עושה משהו אידיוטי, הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות הוא להודות במהירות שעשית את זה, וללמוד מזה כדי שתוכל להיות טוב יותר בפעם הבאה.

להיות אידיוט והפחד להיות אידיוט הם שני דברים נפרדים.

כולם אידיוטים באיזושהי נקודה או איזור בחיים, מה שאומר שצריך לרכוש ידע, ללמוד – אתה לא נולד עם הידע הזה. האנשים המוצלחים בעולם התחילו כאידיוטים לפני שהם למדו, התאמנו ונהפכו למוצלחים.

אבל הפחד שלך מלהיות אידיוט ימנע ממך ללמוד, להתאמן ולבסוף להפוך למוצלח.

אז לך על זה, תהיה אידיוט ותעשה טעויות.

אבל גם, תלמד לזהות ולהשתמש בפחד, כדי שתדע בדיוק מה אתה צריך כדי להתגבר עליו בחיים. למד איך להתמיד דרך כל מיני סוגים של סיטואציות ומכשולים. למד שקודם צריך להתחייב לעשות משהו, ורק אחר כך למצוא את הדרך לעשות אותו. תתחייב לעצמך ללמוד כל הזמן.

רוב האנשים אפילו לא טורחים להתחיל לעשות את מה שהם רוצים, אלא תקועים כל כך ומבזבזים את הזמן שלהם בלחשוב על דברים שאולי לא יקרו בכלל.

שחרר את עצמך מהפחד הזה בכך שתתמיד בהשגת המטרות שלך ובזה שתהיה מוכן להיות אידיוט. בדרך הזאת, יהיה לך את החופש הנדיר לעמוד עירום אל מול ביקורת ולהרגיש סבבה!

להרגיש שאתה אידיוט זאת ההרגשה שאתה לא יודע משהו. אם אתה רוצה לחנך את עצמך, אני מבטיח לך שהמקום הטוב ביותר להתחיל הוא הקורס האינטרנטי שלי בחינם לפיתוח ביטחון עצמי גבוה.

הירשמו עכשיו!

אוהב,

דון שאול


הדרכות נוספות

bottom of page