top of page

קודם תתחייב, אחר כך תמצא את הפתרון

תראה, אם אתה רוצה להצליח לעשות את הדברים שקשה לך לעשות בחיים, אתה חייב להפסיק לחשוב על איך תעשה אותם.

אתה צריך להתחיל לחשוב במונחים של התחייבות. קודם תתחייב – אחר כך תמצא את הדרך.

לפני שהתחלתי את דרכי כבעל עסק, הייתי בתקופה מבלבלת – מאוד רציתי לעשות את מה שאני יודע לעשות הכי טוב בעולם כולו – לעזור לאנשים לשפר את מצבם, ומצד שני לא ידעתי איך. במשך שנה שלמה התחבטתי עם עצמי ולא באמת הוצאתי שום דבר לפועל. בסופו של דבר, החלטתי לעשות מהלך – כי אחרי שנה של מחשבה עדיין לא ידעתי איך הכי נכון לעשות את זה! אז החלטתי פשוט להתחייב ולעבור לתל אביב ולפתוח משרד.

הייתי בלי גרוש, בלי לקוחות, בלי חברים ובלי שם.

מה שקרה הוא שהתחייבתי – לשלם שכר דירה, חשבונות, הודעתי לכל החברים והמשפחה שפתחתי עסק. הייתי חייב לייצר את הכסף הזה איכשהו. ולא רק כסף – הייתי חייב לעמוד בציפיות של הסביבה... אז הבנתי שאין ברירה. יצאתי לרחובות ודיברתי עם אנשים, הבאתי לקוחות – עשיתי הכל כדי לסיים את החודש. וכך העסק שלי התחיל להיבנות.

אילולא הייתי עושה את ההחלטה הגורלית הזאת ומתחייב, לעולם לא הייתי מגיע לאיפה שהגעתי. לעולם לא הייתי משנה את חייהם של אלפים.

מוחמד עלי, המתאגרף האגדי אמר "אני הכי טוב!", הוא אמר את זה הרבה לפני שמישהו הכיר אותו. הוא התחייב מראש למשהו. הוא היה כל כך משוכנע שהוא כזה, שהוא הצליח לשכנע אחרים ברעיון הזה. ההתחייבות הזאת גרמה לו לספק את הסחורה.

כשאנחנו מתחייבים למשהו, אנחנו מכריחים את עצמנו למצוא את הפתרון. אין לנו ברירה אחרת.

לפני כמה שנים הייתי בגישה של "אני לא צריך זוגיות עכשיו". רציתי זוגיות אבל לא ידעתי איך זה יעבוד עם הלו"ז הנוקשה שלי, מוסר העבודה שלי וכל מיני שיקולים אחרים. עם זאת, מאוד רציתי זוגיות – פשוט לא ידעתי איך זה יעבוד אז שמתי את זה על hold.

פתאום, הגיעה זוגיות חלומותיי. כל מה שרק חיפשתי. תהיתי עם עצמי מה לעשות? הייתי בבלבול אבל החלטתי בכל זאת להתחייב עד הסוף ולגרום לזה לקרות! ובסופו של דבר אני שם עד היום באושר רב.

קח את הצעדים הבאים כדי להבטיח את ההצלחה שלך בחיים:

1. תתחייב לעצמך שאתה הולך על זה

היסגר עם עצמך על הרעיון שאתה הולך על זה בכל הכח. שים את המחשבות על ה'איך' בצד, חשוב על המטרה ומה שאתה רוצה להשיג ובחן כמה המטרה שלך שווה. אם היא שווה, ההתחייבות שלך צריכה להיות מיידית.

2. עשה משהו בעולם החיצון שמחייב ולוכד אותך בתוך זה

חתום על החוזה, השקע בזה כסף, אמור בפומבי על ההחלטה שלך, עשה משהו שיחזיק את ההחלטה שלך במקום ולא ייתן לך להתחרט.

3. עכשיו ספק את מה שהבטחת עד הסוף!

מוהאהאהאה! ממה אתה כל כך מפחד? שלא תצליח? אתה חושב בקטן. אמץ את הגישה של לתת מעבר למה שהתחייבת עליו, לחשוב בגדול – תן הבטחות גדולות ואז עבוד כמו מטורף כדי לספק אפילו יותר ממה שהבטחת. חשוב בשפע ובהרבה ולא בראש קטן. אני לא קונה את "אל תציב רף גבוה ואל תתן מעבר ליכולות שלך". מי קובע מה היכולות שלך? אתה! יש לך יכולות פוטנציאליות אינסופיות - תפסיק להפחית מהערך שלך, תתחייב ותספק מעבר למידה!

אם הייתם מציעים נישואין לבן או בת זוגכם, מה הייתם אומרים? "היי, אנחנו נסתדר יחד. אני חושב שרוב הסיכויים שלא יהיו לנו הרבה בעיות יחד"? לא!

הייתם אומרים "אהובתי, אני חושב שאנחנו מושלמים יחד ואני מבטיח לך ב-100 אחוז את החיים הכי טובים שאני יכול לתת לך!". הייתם מבטיחים שהם יודעים שהם מקבלים את הטוב ביותר. וברגע שהנישואין מגיעים, זה הזמן שלך לספק את הסחורה עד הסוף. זה מה שיגרום לנישואין להתמיד.

אז איזה התחייבות אתה צריך לקחת על עצמך?

רוב הסיכויים שההתחייבות הראשונה שאתה צריך לעשות היא ההתחייבות לעצמך לשפר את עצמך, להעלות את הביטחון שלך, להצליח בחיים למרות כל הסיכויים - זאת התחייבות!

הדרך הכי טובה לעשות את זה היא להתחייב ליומיים של שיפור עצמי שלך, יחד איתי, בכנס הקלירינג.

קלירינג זו השיטה היעילה ביותר בעולם להסרת מטענים וכאבים מהעבר. בכנס הקלירינג תעברו יומיים של סשנים אישיים, בהם תמחקו את מה שגורם לכם לפחדים, מחשבות ומצבי רוח שליליים, חוסר ביטחון, מטענים וכאבים מהעבר - בסשנים אישיים. הכנס הקרוב מתקיים בדיוק בעוד שבוע, 9-10 במרץ, ימים חמישי ושישי בבית ציוני אמריקה בתל אביב. אל תפספס את ההזדמנות הזאת, בוא לכנס ושנה את חייך לתמיד! התחייב עכשיו במחיר מוזל בלחיצה כאן!


הדרכות נוספות

bottom of page